jag är en lite prinsessa i min ena lilla värld...

jag är en prinnsessa i min egna stad i men igna lilla fantasi värld. i den staden är bara dom som skriver knepigt och säger fel i bland välkommna. i min lilla stad där gör man som man vill. vi skriver brev till varndra. kanske inte alltid så bra men vi förstår. och när vi ska händla och räkna procent när det är rea i affären då får man själv säga priset som man tror att det ska vara. där är det ingen som säger vad som är rätt eller fel utan alla kan göra på sitt sätt som känns rätt. min stad är en stad i utkanten av värden som den ligger i. det låter klurigt men i min värld och i min stad gör jag som jag vill. alla åldrar är välkommna bara man stavar som man vill. ingen ska behöva känna sig konstig, dum eller bortglömd. alla är älskade för dem dom är och helt perfekta och inga brott kan häda. poliserna gör egna lagar och straffet är att äta godis om man gör någe fel. min stdad är helt perfekt för en sådan som mig. och vem vet kanske även för en sån som diig....

image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0