här är en renskrivning av det jag skrev i går... *ler*

Jag är en prinsessa i min egen stad i min egen lilla fantasi värd. I den staden är bara dom som skriver lite knepigt och säger fel ibland välkommna. I min lilla stad får man lite som man vill. Vi skriver brev till varandra. Kanske inte alltid så bra men vi förstår. Och när vi ska handla och räkna procent när det är rea i affären då får man själv säga det priset man tror att det ska vara. För ingen vet egentligen svaret. Där är det ingen som säger vad som är rätt eller fel, utan alla gör på sitt sätt som känns rätt. Min stad är en stad som ligger i utkanten av världen som den ligger i. det låter klurigt men i min värld och i min stad gör alla som dom vill. Alla åldrar är välkommna i min stad. Bara man stavar lite klurigt i bland. Ingen ska känna sig konstig, dum eller bortglömd. Alla är älskade för dem dom är och helt perfekta och inga brott kan hända. Grammatik och kluriga, knepiga och helt oförståliga saker är bara onödigt.  Poliserna får hitta på egna lagar och det värsta straffet som finns är att man får äta godis tills man spyr... visst är det klurit och knepigt. Min stad är helt perfekt för en sådan som mig. Och vem vet kanske även för diig.......

                                                                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0