skolavslutning.

i morron ( i dag ) är det skolavslutning. det flesta är glada när den dagen stundar. när man äntligen får sova länge vara uppe sent med mera. jag kan inte säga att jag är glad innte heller ledsen. men jag ser inte heller framemot det. i skolan är jag trygg där har jag någe att göra. när jag är där med alla mina vänner slipper jag tankar om allt som hent. men nu vet jag inte längre. nu har jag mycket ensam tid. vad ska man hitta på kompisarna när bortresta och jag vet inte ens vad jag ska göra. min pappa jobbar och vet inte när han vill ha oss.. det låter tillomed sjukt... " när han vill ta hand om oss" som att vi inte klarar det själva. det är hans midsommar men han har inte tid han har sjuren och han ska vara med sin nya tjej som verkar betyda mer en oss. mamma ska på festa och har sagt att hon kan vara med oss om pappa inte vill. men att hon förutsätter att pappa ska ha oss. vad är det här. en kamp om att slippa det två jobbiga barnen?? min syrra är snart 18 och jag snart 16 så vad är problemet... hallå vi är FAN över 12 vi får bestämma själva vem vi vll vara hos. sommar lov var något jag längtade till från 6- 10 sen blev det bara ett helvete... något som jag måste kämpa mig i genom. ensam utan någon vid min sida. men man får ta en dag i taget och glömma alla bekymmer för det kommer hela tiden nya...

heej råå och sov gott.

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0