kramfors 13/7 och myvket mycket mer...

ja precis den 13/7 ska jag åka till kramfors med farsan... då ska jag faan ha skööj..
aja nu  ska jag berätta lite men om vad som hänt i mitt liv... det har hänt mycket..


jag har ju äntligen sommar lov... fast det känns som ett helvete så har det hänt lite roliga saker här och var.. *ler*
pappa är förstås lika dum i huvudet fortfarande men man klarar siig väll. mamma hmm ja hon är väll oxå lite korkad i bland och hennes kille e typ det dummaste jag vet... liksom dom typ snackar om att förlova sig och grejer... asså mamma e min mamma... okej jag e 15 ska bli 16 borde inte bry mig så mcyekt men jag vill inte se min mamma sårad i gen. och liksom jag vet inte men jag skulle inte klara att mamma gifte om sig lita lite som jag klarar att pappa har olika tjejer hit och dit.. men men dom e vuxna och bestämmer själva. min syra har faktiskt blivit en jätte snäll sak... vi liksom kan prata och förstå varandra mer. men men får bara hoppas det håller... aja ha en bra kväll ska fixa lite annat nu... puss på er... *ler-* '




det här var i går den 29/6-08 middag hos farmor..




såå sööt...



sexig bild syrran... måste du fota semsta ställningen+?



inte snygg om vi säger såå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0