WOW 21/7-08

heej på er alla glada där uppe... jag är fortfarande kvar här uppe i ingenstans... i dag fyller min underbara kille 18år. och gud vad elak och hemsk jag känner mig som inte kan vara där och fira honom. jag hoppas du kommer läsa det här älskling för vill bara tala om att jag älskar dig och att du kommer på hur mycket pussar och kramar som helst när jag kommer hem...

nu ska jag berättalite om hur det går här uppe... *ler*

jag lär ha gott ner mins 5kg tills jag kommer hem som vi cyklar springer hoppar och vette faan va vi göör..
vi är tame fan ute hela tin och det är skönt jag saknar livet på alndet. det är sådan skillnad mot livet inne i stan..
ja ja, tror i alla fall jag håller på att bli sjuk... det känns såå... tråååk asså.. hoppas det blir bättre snart.. jag vill liksom bada i morron... så what a fuck... ajja nu ska vi försöka hita på någe kul... älskar er alla mina små älsklingar..


P.S
älskling förlåt att jag är borta på din födelsedag..
du ska bara veta hur mycket skuldkänslor jag har..
förlåt mig och jag vet att det inte hjälper men ska
betala till baka på någe sett för att jag är borta.
liksom 18års dagen är ju ändå någe stort..
älskar diig och grattis en än gång..
D.S

None

till din på din 18års dag söötnööt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0