kommer sakna diig...

               jaa så ska man åka i väg i morron då..

jag har världens ångest för ska vara borta ända till den 25/7 och min kille fyller år 21/7
liksom jag känner mig så dum. men samtidigt har jag inte träffat mina kompisar på så otroligt länge..
har inte träffat han sen i går ( 9/7) och får inte se han på ett bar tag.. hur ska jag klara mig utan den som betyder mest för  mig? kan någon förklara det. jag önskar jag kunde vara på två ställen samtidigt eller att det inte låg 50mil ifrån varandra..
du är i alla fall bäst och jag kommer ha dig i mina tankar hela tiden och inte glömma dig för en sekund. hoppas bara du lärer det här. för vill tala om hur otroligt underbart jag hade dte när du var hos mig sisst... när vi låg i soffan och myste när jag gav dig en och anna vindruva *ler* du är underbar och allt känns så lätt när det är du och jag mot världen. alla bekymmer är bortblåsta när jag möter dig. men nus ak jag sova.. och försöka få dig lite gladare på msn.. kanske ringer.. *ler* så vem vet kanske du hinner läsa detta förs och är berädd när jag ringer eller ilnte... *ler* puss på dig älskling...




mins den gången så bra. det var underbart.. puss på dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0