ii daag.

heej.. nu är jag äntligen uppe i kramfors... ( har vart här några dagar )

häär är det strålande sol och 35 grader plus inte ett moln så långt man ser. allt är toppen vi ligger på stadranden mestadels av tiden och slööar... eller okej nu juger jag...

det har´varit sol på förmiddagarna runt 20 plus grader och sedan på kvällen har det regnat... hoppas ni inte blev ledsna för att jag lurade er att vi hade så bra väder *ler*....
men sncka om brun jag blivit i alla fall och gud vad jag rört på mig. jag kommer vara smal som en sticka när jag kommer hem.. sandra tar typ kål på mig inte en minut e vi stilla.. eller okej nu jög jag i gen... vi e visst stilla vi brukar spela x-box när det regnar... och jag e bääst... eller kanske inte riktigt... men men det går bar i alla fall..

i dag skickade jag lite vykort till mina älskade vänner och famil... du kasnek får ett om du har tur... *hihi*

ha det bra tills nesta gång...


p.s
saknar diig älskling... du är bääst...
d.s

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0