hemma igen...

nu var man hemma igen efter timmars buss resa... på den tiden hinner man tänka mycket... jag satt och funderade på vad som var så bra med sommar lov. jag kom fan  inte på et anda dugg. liksom under sommar lovet har man inte samma sköna trygghet som man har annrs. man kan inte åka i väg på morronen och slippa alla hemma. man träffar inte kommpisarna och alla har  semester. sommaren är det värsta som finns. liksom man har tid att tänka på allt som hent under det gångna året... jag orkar faan inte med det.. känner mig bara så jävla dum. aja får välla hoppas det går över... 

det var allt för i dag vet inte vad jag ska skriva mer... orkar inte tänka...

Kram maggie

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0