haha va bra jag är på det här... *ler*

aja ni såg ju hur bar jag var på att hålla mig till den röda tråden och skriva om det jag tänkt... så i dag tänker jag inte ens försöka... så nu kommer något helt annat.

i dag pratade jag jätte länge med min kusin och det var ett tag sedan så det var skönt... hon berättade då samtidigt en sak för mig som gör mig lite förbryllad. hon och hennes pojkvän hade förlovat sig... liksom hon e lika gammal som mig alltså bara 15år. okej det är lungt men liksom de att hon inte sagt något... jag känner mig fett dissad och dom har vart det sedan fubruari... jag skulle oxå vilja felova mig och det som var underbart när hon berättade det i alla fall det var att hennes kille hade gott ner på knä och allt.. gud han e helt underbar.. jag tycker bara det är synd att jag och hennes kille inte kommer överens det gör ju så inte hon och jag är vänner. liksom jag gillar min kusin så otroligt mycket. ajaj jag och mina röda trådar ni ser ju hur det går.. *ler*
aja det jag vill säga.. jag skulle oxå vilja förlova mig liksom jag älskar min kille så otroligt mycket. och han är helt fantastisk.. om vi var frlovade skulle det bara kunna visa hur mycket vi älskar varanda och jag vet att när jag snacka med min mamma i dag så gillade hon det inte överhuvud taget för hon tyckte man kunde vänta... men vi har ändå vart tillsammans ett tag och han känns som den rätte och den jag älskar mer än allt.. så varför inte ta chansen. aja nu ska jag gå upp och hoppa in i duschen med honom och tala om hur mycket jag älskar honom för han är guld vard i mina ögon och vet inte vad jag skullle göra om jag inte hade honom hoss mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0