måste bort här i fååån.....

jag behöver fan komma hemifrån.. bort från allt. bara slippa alla störda puckon som finns här.
jag saknar mina polare i kramfors och jag e trött på storstaden. vill vara borta i en vecka sova skriva
ta de lungt läsa lite böcker... gärna någon stans uppot bland snö och kyla så man kan krypa ner i ett
varmt täcke och te med en spennande bok eller med papper och penna och skriva dikter...  jag skulle inte ha något emot att ha någon att kramas med heller och bara mysa i en soffa ha mysskläder... jag är så trött på allt festande och att man hela tiden ska hålla igång. ja är så himmla trööt vill bara lägga mig ner och sova i ett halvår... de finns det nog många som säger de.....  men dom e skoltrötta det är inte jag... jag älskar skolan och vill göra allt för att få bra betyg men jag årkar verkligen inte plugga för jag kan inte sova på nättrena för att de är mörkt och tyst... jag måste ha ljud.  det gör att man inte sover så bra... därför skulle jag behöva åka bort... oxå för att vila från min familj,.... kramar alla glada...

image6


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0