Killar och åkter killar.....

Killar dom e konstiga varelser... Dom är ofta så omogna och konstiga
och sedan undrar dom varför tjejer vill ha äldre killar... jag e 15 ska fylla
16 och tycker att killar som är två till tre år äldre en mig kan vara ass jobbiga
och då syftar jag på dem flesta... Dom tänker bara på sex och friheten med
att vara singlar och kunna knullla vem dem vill utan att bry sig.. medans tjejer
som jag vill ha någon fast. någon att älska och vara trogen med.... det är en
svår fråga. hur löser man de?? ska man ta en kille som är runt 20 eller ska man
bara stå ut med dem som är omogna och jobbiga? jag har i alla fall letat i alla
skrymmslen och vrår och tror att jag hittat min lilla drömprins.. jag tror att vi kan
hålla ihopp ett tag trots våra brister och felen vi gör... jag vet att mina kompisar
inte kan fatta att jag inte dumpat honom än, men en sak måste dom förstå och de
är att jag inte älskar honom för hans brister utan för hur underbar och fantastisk han är.
han finns alltid där och han ställer allltid upp. okej? tja han gör sina misstag som  när han lågg
med en annan tjej. men han kom till mig dagen efter och jag såg verkligen att han ångrade sig
vi fick vår lilla holywood slut på de problemet vi satt på en bänk vid vattnet i solnedgången en ljummen
sommar kväll. vi kysste varan och kollade mot himlen.. många anske tycker det är sjukt... med
tanke på de han gjorde men han är min prins och jag behöver honom. och det är bara att aceptera.....

Maggie ÄLSKAR Alex 4-ever
image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0