ja, vad ska man säga? mitt liv suger

hmm... i dag kom jag att tänka på hur otroligt mycket mitt liv suger. jag orkar fan inte...
jag trodde jag hade den perfekta killen... men hade visst fel... han har legat med andra..
och han verkar inte älska mig... jag vet inte varför de känns så.. men på sissta tiden
verkar allt bli värre och värre. vi tjaffsar om skit saker och vi blr ledsna på varan... och
han är den som som kan sora mig mäst liksom. den som kan göra hela mitt hjärta att
gå i tusen bitar, han är den jag inte skulle kunna leva utan.. jag vet att jag är liten men
jag älskar honom. jag litar på honom, jag har kännt han sedan jag föddes iprinsip..
vad ska jag ta mig till??
                                                    image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0