faan vilken daag

jadu... nu var de dax i gen... livet r allt bra roligt i bland... för er som läste det jag skrev i går föstår ni nog vad jag menar... att man har sina bra och dåliga stunder... men just nu e jag inne i en period där bara allt händer mig.. min farsa bråkar med mig och det relaterar till att jag skär mig.. jag mår piss för allt som hänt och de gör att jag tog tabletter... allt har en ékeft precis som våran idrottslärare snacka om på våran teori i dag ( igår klockan e ändå över tolv ) att allt man gör får en efekt.... när jag blev ledsen när jag var hos min kille valde jag att istället för att se tillbaka på allt under dagen så tog jag och drak vodka och svalde 5 tabbletter till det.... då frågade jag mig själv varför... men jag visste inte... när min kille och jag sedan blev ledsna på varan tog jag bara fler och fler tillslut blev det 11st och jag visste fortfarande inte... känndes bara som om de var de att de fick mig att inte känna... kunnde bara släppa allting... men såhär i efterhand när klockan är 01:19 cr... så har jag bara ont i magen och vill bara gråta... jag har gjort så många personer besvikna i dag som jag ångrar... min kusin som jag smsat med under hela dagen lär hata mig efter det jag skrev till henne.....  aja kan inte göra någe  nu... hare bra alla glada.... vi skrivs i gen i morron... pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0