varför sa du så?

carför säger du att du ska lämna mig?
varför vill du ha en 1:a  så att inte vi kan hälsa på?
vi älskar dig och speciellt jag. jag har bott hos dig i 4år!
spelar det ingen roll för dig?
du är den som vart med ovh skapat  mig.
men ärligt så vet jag inte längre.
du förnekar hela tiden att du är min far.
kan du inte förstå hur ont det gör i mig att bli förnekad min existens.
jag vet sägert vem min mor är...
men vem är min far?
du för nekar att du vart med och skapat mig.
men samtidigt så ringer du och frågar hur jag mår?
jag ar bott med dig sedan jag föddes du är med på alla kort.
men när du och mamma skildes så förnekade du min födelse.
då var jag inte din  varken jag eller min stora sysster.
du har stannat, du har tagit hand om mig, jag har bott hos dig.
men nu kanske du flyttar i från mig. jag klarar inte de...
kan du inte bara förstå att jag älskar dig.
jag vill ha dig i mitt liv.
vara med dig på sommrarna åka båt och bada precis som vi gjörde när vi var små.
jag har svårt att utrycka mina kännslor i ord. ätt säga saker rakt ut.
jag kan skriva ner dom för då låter det så mycket bättre.
och när jag väll tar mod till mig och vill prata har du inte tid.
då spelar du på datan eller är på jobbet.
när jag behövde dig som mest för att år sedan fanns du inte där.
du var på jobbet hela dan, du kom hem satte dig vid datan och sa åt mig att laga midda.
vissa dagar åt vi inget..
ändå vet du inte vad felet är när jag nu sa att jag ville flytta till mamma.
jag kan inte leva med någon som hela tiden bara ser felen hos mig.
jag behöver uppskattning, kärlek och att någon ser och lyssnar på mig.
jag lämmnar dig inte. jag vill bo hos dig på helger, vara med dig.
men inte när du säger att du inte är min far. eller när du hoppas att du ska få en 1:a så vi inte behöver komma
och hälsa på dig.
hur kan du säga så till ett barn som funnits i dit liv i 15 år?
jag trodde du älskade mig och att sakerna vi upplevt när jag var liten betydde något?
men jag hade antagligen fel....

image12

jag minns i sommras så väll. när vi skulle ut till stora båten.. till farmor och farfar.
vi skulle grilla och ha de mys. bara du och jag farmor och farfar.
precis som vi hade sommaren då jag var 12år. det var en varm härlig sommar dag.
"jag älskar dig pappa"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0