hur tror du jag ska bli glad av de?

helt plötsligt säger du att du är min far och att jag är dumm i huvudet som tar det du säger på allvar..,.
om dina föreldrar skulle säga till dig att dom inte visste om dem var dian föreldrar skulle inte du
bli ledsen då? och nu helt plötsligt tycker du att jag och min syrra. är dumma i huvudet som  tror på de...
men hallå vad ska vi tro när du säger sådana saker mer en en gång.. ellr när du sa att du skulle lämmna bort mig när vi bode i brb vad tror du då jag ska tycka... eller när du sa åt mig att dra till mamma så fort jag gjort de minsta lilla fel.... och du tror att jag mår psykiskt bra av att bo hos diig??

vad ska man säga....... "innerst inne älskar jag dig, men samtidigt hatar jag dig"

image14


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0