woho

imorron får ja trääffa två av mina älskliiiingar....

och då kanske ni undrar två?!?

ja faktiskt två av dem.... ja ska träffa liiisssaaa min underbara fästmö.... ( ska antagligen förlova oss i morgon med )..
och min underbara pojkvän frååån skåne kommer upp o ska ju va hos mig ett ta så det kommer vara underbar....
hihi lääängtar...


om ni undrar vf ja skrev om just detta så var de för ja fråga lisa va ja skulle skriva och då sa hon att ja skulle skriva om mina älsklingar som kommer i morgon.... men liksom kan inte beskriva med ord hur underbart det kommer bi... =D


p.s

ja ska lyckas skriva 200 inlägg så varige dag ska ja ha ett djur tema och hitta lite roliga bilder o lägga upp hihi.... jag vet ja e sjuk men sån e jag. inte som alla andra liksom.... =D

d.s



så het man va när man var liten. hahah..... färga håret rött efter som ja tyckte det var snyggt.... ville vara precis som min mamma..... rött hår hmm de va inte så snyggt... *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0