underbar helg...

min helg har varit fantastisk.... ja fick vara med näästan alla mina älsklingar på en o samma helg... wii.....
Liisa, Sandra, kenny/Skåning, Johanna, Crippe..... mmm villken underbar helg... vi såg lite film myssssste massa...
och ja hmmm hihi tomat i fredags.... *rådnar*....... de blev lite tomt i säängen i gåår efter att min lilla söötnose åkte hem.... tragiskt... saknar han redan.. ja kunde inte sova igår heller vaknade till flera gånger undernatten.... *suck*.... men men Johanna du var underbar även om du upprepade allting tusen gånger om när du skulle berätta för Kenny/Skåning hur mycket jag betydde för diig... och att han inte fick göra mig något... *ler*.... älskar diig gumman och du ta de lite lugnt näästa gång......  aja nu ska vi snart tillbax till tvätt stugan wiii..... skit trist...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0