suck för o va tjej....

jag har upptäckt en grej.... liksom de viktigaste på min kropp för att ja ska känna mig snygg är mitt underbara hår. som är helt fuckt upp... mina naglar som är mitt liv. är mitt hår och mina naglar snygga så känner ja mig snygg. men de kräver sådan tid.... ja måste göra inpackning låta de lufttorka för o bli bra. borsta borsta borsta borsta.... suck.. och så fixa så de ligger snyggt. mina naglar då måste ja ta bort nagelack filllllla tvätta klippa ha rätt längd. sköta om måla fixa. hela tiden... de kräver tid. tror de är de som gör ja e uppe sent. de sissta nätterna har ja vart uppe för att antingen måla naglarna eller ta en dusch/bad för o raka mig o tvätta håret. liksom har inte ti på dagarna.... och MENSEN den kunde man ju slippa...

aja orkar inte skriva mer ska se film puss...





P.s

har en blåsa på tungan.... de är synd om mig...

D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0