skjut mig någon......

jag hade tänkt skriva direkt när jag kom hem efter allt på förmiddagen i dag men var så himmla trött så somnade i alex famn när vi såg på film.... jag orkade inte tänka inget kunde inte färsta blicken...

allt var så jävla hemskt... känner mig så äcklig och vidrig.... fattar inte varför jag drog upp de såhär långt räckte de inte med att han sabbat mitt liv, var ja tvungen att sabba hans med. förstår inte hur jag kunde låte dem övertala mig att anmäla händelsen... borde liksom skylla mig själv... allting var mitt val. jag kunde ha valt att inte träffa honom... så varför var ja så jävla korkad... ingen kommer ändå tro mig allt går åt helvete..... hans jävla fucking advokat var helt störd i huvudet höll på att få ett ryck på han... var tur vi sluta där vi gjorde för kände att jag blev dryg på slutet... jag hade tydligen haft en msn komversation med någon som frågat: "hur var han '****' då?" och jag hade svarat " han var väll schyst". och då tyckte tyddligen hans advokat att om ja tyckte det var de ju inga problem då kunde det inte hänt något.... altså jävla piss gubbe hur fan tänker han!!!!!!!!!! så ja blev irriterad och svara lite spydigt efter att ha tagit kraft " ja men som om jag säger till alla exakt hur jag mår! skulle du göra det eller?!?... jag sa så för att INGEN skulle börja fråga något!!".... han blev lite tyst förut för under hela joxet hade dom behövft be mig prata högre och tydligare för jag tyckt det var jobbigt men just den delen nästan skrek jag ut... sen hade han inga fler frågor... det var ganska skönt att han fatta.... men gud han fick mig att inse att det är mitt fel.... eller han fick mig att kännas så. jag borde gjort mer än ja gjorde.... eller det känns så i allafall.... *suck* det är en dag imorgon oxå och sen kanske det dra ut på en dag till sa dom idag. jag vill bara att det ska gå över. orkar inte prata eller tänka på de. vill bara att de ska försvinna. vilket de aldrig kommer att göra... det kommer alltid liga där och få mig att må piss..... jag känner mig ful äcklig och slampig så fort jag tänker på det. orkar inte skriva mer nu måste spara kraft till imorgon.

P.S
jag såg en skymt av honom i rätten i dag, blev illamåående och börja nästan gråta... ville bara försvinna springa därifrån lossas som om ingenting hänt.... sissta menutrarna inne i salen och sista frågorna så snurrade allt alla for omkring och jag höll på att ramla av stolen tur att min åklagare fick i mig lite vatten. höll på att svimma....
D.S




jag fattar inte hur någon kan vilja ta i mig igen?

Kommentarer
Postat av: jojje

ta i dig?????? de e inte dit fel att han är helt jävla korkad blåst o dum i hela jävla huvudet jag låvar ser jag de kräket någon gong..... då får fan någon hindra mig om man inte vill se mig i fengelse för mord

2008-12-05 @ 05:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0