SEX!

hej hade inte tänkt skriva mer i natt men efter lite sms fram o tillbax oxh samtal med lite folk så blev jag tvungen att skriva. jag viill inte någon tar åt sig av detta. det är inte riktat mot alla. och inte mot någon speciell bara almen om man skulle dra en kam över alla vilket jag gjorde ett tag efter dåliga erfarenheter. så ni som e kännsliga o lätt tar åt er läs inte. det kommer va blandade funderingar o tankar med mera:

Sex för  mig är något jag har antingen med den jag älskar eller någon jag gillar eller litar på. jag skulle inte kuna plocka hem någon från krogen eller från en fest. för jag vill de ska vara någon ja litar på att den lyssnar på mig. jag har haft sex med totalt 4 personer kunde blit 5 men vissa saker hindrade det tur nog. de som kunde ha skapat 5 var de som sabbade allt från första början. när ja var liten flicka ca: 10 sa jag alltid att ja inte skulle ha sex förens jag hittat en kille jag verkligen älskar och som betydde jätte mycket för mig jag sa att ja skulle vara ohadd så länge de skulle behövas.                             ( ohadd = oskuld ).... dock förstördes hela den drömmen över en natt på mitt rum med en kille från nätet som jag träffat några gånger tidigare som ja litade på o var småförtjust i men han sabba allt. och de 4 ja haft sex med senare kan vi åter gå till. där finns det bara 2 av fyra som varit bra. där jag kännt mig älskad och fått känna mig framhävd och bra. båda de 2 läser min blogg konternueligt vad jag vet. och ja vet att en av dem vet att ja tycker han är bra för de har vi snacka jätte mycket om. den andra vill inte riktigt förstå det. efter ett stort missförstånd. jag vill ta de IRL nästa gång vi ses vilket han inte vill. men jag ska se till o få han fatta för han är verkligen underbar. liksom bara kännslan av att vara med han är speciell. jag älskar honom och han får mig känna mig speciell. men men åter till själva killar/sex och nu kopplar vi bort attbro på hur många ja haft sex med. sex/samlag för mig har man med någon man älskar. knulla/sätta på de gör man med en HORA. jag är ingen hora. okej ja kan inte koppla in de ja ville ha in men kommer direkt till saken istället. jag har en kompis som ja snackar skit mycket med. och ja kan nämna henne för hon bo uppe i kramfors någonstans dä ja e född. hon heter Sara ja har känt na hur länge som häälst känns det som. hon har/hade en kille som hon var/är KK med. villket är helt okej. för de är bra vänner och så. för någon månad sedan tror jag det var så hade dem träffats hemma hos henne en hel kväll med film godis läsk och lite sådant mys pys. de hade haft sex ex antal gånger den kvällen natt och morgonen. senare på eftermiddagen åkte hon hem och träffa en tjej kompis o umgått sen ringde hon o snacka med sin killkompis som då var med en annan tjej kompis söp hade ap kul. hon tänkte bara jaja jag är inte tillsammans med han han har sitt liv med mera. för det är ju sant. men samtidigt så sa hon gång på gång till mig att hon undra över hur jävla dålig hon var om han bara några timmar senare valt att träffa en annan tjej och hon sa oxå att om han tror hon är helt dum ihuvudet så hade han fel. han kunde sagt iprincip vad som hälst om att hon var bra men det skulle ändå inte kännas så. jag övertala henne att hon inte var dålig de tog tid men gick tillslut. och hon sade oxå han har sitt liv vi är bara vänner. för själva den biten var inte jobbigt. de som var jobbigt var att det behövdes någon anna samma kväll som hon gott där ifrån. förstår att hon kände sig dålig då. ( ingen känner sara så ingen ide någon frågar eller tänker efter )..   men ha de gött.  och ja vet vissa killar är svin. 

(  fast sen finns det underbara killar som min underbara pojkvän <3 )  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0