riktig jul...

asså de här känns verkligen som om de blir en riktig jul med julpynt, pepparkashus, julgran med mera.... liksom vi pysslar fixar och har en härlig stämninghemma... mins fan inte när jag sisst baka pepparkakor eller lussekatter eller när man hjälptes åt att göra saker hemma för att kunna ta fram adventsljusstakar och få en härlig julstämning... liksom har saknat de. och om ja tänker efter kommer jag inte på ett enda år som varit såhär. de mamma berätta var från när jag bara var året och liksom då var jag för liten att hjälpa till lixsom... ska fan taigen de iår... pappa tyckte alltid att de var jobbigt att julpynta och att ha en gran gick verkligen inte.... inte ens plast över hans döda kropp iprincip...

men tar igen allt nu så SNART är de JUL igen... EN RIKTIG JÄVLA JUL!!!  ( hoppas de blir snö... )



när ja va 10... bilder är de ända som gör att ja minns.



när ja va 9 mamma hade köpt nytt smink... 



ja och min katt bus när ja var runt 11 tror jag.....  uppe i norland i huset i kramfors..


P.S

ganska hemskt har inga klara minnen sedan innan jag var 13år.... allt jag tror jag minns innan de vet ja ej om de e riktigt eller påhittade..... det är faan hemskt!!!

D.S

Kommentarer
Postat av: kalla mig izzeey

FAN VAD SÖT GUMMAN :O<3

ÄLSKAR DIG MAGDALENA ! (a)

2008-12-07 @ 22:25:53
URL: http://izzeey.bogg.se
Postat av: jojje

ja du e faktist söt där jag hoppas att du får en fantastisk jul o jag hoppas också att vi får snö i jul

2008-12-08 @ 15:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0