min natt

ja hallå där ute... ni kanske tycker jag skriver väldigt mycket nu... hihi... det är för att jag är hemma på dagarna så har den tiden.... aja i alla fall de ja tänkte skriva om................

i natt sov jag i gästrummet. vi bäddade ut så mamma kunde sova med mig eftersom jag sover tryggare då. vi lade oss i sängen vid 23:30 och stängde datan runt 00:04 då den gav upp efter att vi kollar på en rättegångskola som hjälpte en att se exakt hur allt kommer gå till. efter det skulle vi sova... jag kunde verkligen inte sova.... jag låg och vred och vände mig i flera timmar bortåt fem somnade jag en liten stund och vaknade runt sex igen.... jag suckade lite men försökte vrida mig till rätta och somna om villket gick sådär... jag somna om runt halv sju och sov till 07:25 och larmet ringde 07:30 så underbart så då valde ja att snoza till 8:00 så gick jag upp 08:05... jag är alltså just nu så jävla ap trött så det inte går att beskriva..... jag orkar verkligen inte något och jag har två möten i dag... okej har vart på ett redan men har ett till iefter middag runt halv fem.... mysigt värre..... men men nu ska jag se en film med mamma så ha det bra där ute.....

P.S

någon som har några tips på hur man somnar och sover bättre??

D.S



trööööööööt



jag om jag hade vart i skolan i daag.... hihi



någon som har en kopp kaffe till mig?!?



någon som vill komma och sova en stund med mig?!?
behöver någon att kramas meeeeeed....

Kommentarer
Postat av: jojje

ett tips till att somna är sömn piller eller så kan man ta något hårt att slå sig i huvudet med som tex en stek panna men gör inte det de gör så jävla ont!!! om jag var i sthlm kunde jag kramas med dig

2008-12-03 @ 14:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0