min dag

hello alla där ute i värden...

min dag idag har faktiskt var ganska okej. jag har vart på tre möten,.... ganska tugnt men bra.
dsgenörjade med ett möte på skolan.... *suck* slutade med lite dunder o brak. vi bestämde att ja ska prata med alla i
9:sn på pentorstiden på torsdag... hjälp... sen efter de på skolan åkte vi till willlys o handlade..... hihi de va kul fråa inte vf vet ej... sen hem fem min o sen iväg till globen på ett piss möte.... fast de gick ganska bra..... fast en av tanterna e konstig... sen efter de shoppade vi lite. ja fick käka donken... mumsigt... sen så skulle vi åka hem innan nästa möte. men precis vid stationen hemma fick vi mezz att vi kunde komma tidigare så då var de bara på en buss o åka. o när vi va i skärholmen va klockan 15:45 o vi skulle va på mötet då oså stoppa en kille från telle2 oss så vi snacka lite sen ba ne vi återkommer..... så sprang vi vidare.... de mötet var så otroligt härgt.... mys.... ja mådde toppen efter de. oså gick ja o mamma tillbax till killen på telle2 "tomten" som han kalla siig... hihi han hade en röd tomteluva.... hihi..... han va riktigt sööt... så fick ja typ skaffa ny mobil o abonemang o grejer så de kommer om två veckor... ska bli kul... e verkligen i behov av ny telefon.... sen åkte vi hem o ja satte mig vi datan ganska soft. o sen logga ja in på msn o då var Robin inne... han ville som vanligt se mig i cam vilket e okej... sen va min "broossaa" inne... asså nån kille som ja e välldigt bra kompis med. men när han o de ville ja skulle ställa mig upp o sa de va kåta o lalala så ledsna ja o stängde ner o sa ja skulle gåå... hihi o sen va de en kille som inte trodde ja bara legat med 4 killar totalt... han trodde ja skulle legat med fler... hmm tack för den där rasa mitt glada humör idag... då var man en slampa igen... kändes så otroligt skönt att höra de. aja sånt e livet. nu ska ja snart stänga ner. ska försöka somna innan elva ikväll. ska se film med mamma o sen sova... ska bli riktigt mysigt. hoppas de e fler en ja som haft en bra dag och att inte eran sluta lika tragiskt. puss på er alla där ute...






dom här bilderna tog sär ja fyllde 15 altså 1/10-07 och ni som känner mig vet villken skilnad det är på mig nu och då. då ja ja kunde räknas lite slampig. de kan ja hålla med om men här hade ja bara legat med en ända person i hela mitt liv och här va ja dubbelt så slampig som vissa tycker ja är nu.... så snälla sluta.... 

 

kanske inte ser så mycket äldre ut men i sinnet o kroppen o själen är ja så mycket rikare på livets erfarenheter en många andra.... kan man inte gå på insidan istället för utsidan??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0