min daag..

hej alla glada där ute.... hmm ja sov inte så mycket i natt och ingen ting på dan ida heller. hade tvättstugan med mamma skit trist..... sen ringde min kompis runt två och ville komma över ofc får hon det... hon va sugen på pizza så vi beställde hem varsin pizza och massa beasås... mums men snacka om fet man blir... *suck*... sen kom mina andra små älsklingar över efter som vi var tvungna att diskutera en sak som hänt mellan dem i helgen lider med dom men samtidigt... jag är faan för snäll fattar inte att ja orkar i blaand... jag vill tälla upp hela tiden men lär inte orka så länge till... ajaj om kom i alla fall och vi pratade ett tag på mitt rum och det blev ganska alvarligt men dem är fortfarande vänner.. tur nog... men nu har de åkt hem och det är bara den första kompisen kvar som nu ska stanna en stund till typ hennes joximojs sak som hon bor hos kommer så sak vi prata lite om livet o om kryssen wiiiiii..... sen fick jag veta att farsan ringt anneli ( syrran ) för att fråga vad hon ville ha i födelsedags pressent och berätta att han fått lägenhet.... hmm okeej jag är inte avis på syrran eller jo för ja fick ingen pressent och han har fan inte berättat något om en lägenhet för mig... jag har alltid vart första dottern som får veta allting först och han ringde ju i fredags vf sa han inget då.. aja jag skiter it..... är glad för annelis skull att pappa ändå frågar henne... *ler*.. nu ska ja inte skriva mer orkar inte men älskar er alla... ha en fortsatt trevlig kväll skriver mer senare kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0