lyckligast i hela världen

ja e fan lyckligast av alla.. snart behöver ja inte vänta mer. på lördan den 27 kommer min älskling,
då har ja någon o hålla om igen någon att krama puss o kyssa.. ja behöver inte sova själv eller känna mig ensam.
detta kommer bli de bästa slutet på de här året och den bäästa början på nästa år. kommer vara helt fantastiskt. tycker dock vi kan skippa freda och gå direkt till lördag men men behöver välla en dag att städa lite på så de ser okej ut när han kommer. *ler*.... längtar längtar läängtar.... fast han har sagt ja inte fick längta ihjäl mig för de vore tragiskt så tror jag överlever. hihi..... puss på er alla där ute...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0