lov

hmm ja så var de lov då... haha  avslutningen blev ett enda stort misslyckande. de som sjönk kunde inte texten, tappa bort sig och sjöng svagt så de inte hördes. och ett stort jävla plus vi slapp REKTORNS tal som hon alltid brukar ha inför jul och sommar loven.... fan va alla jublade. sen fick ja mina helvetes betyg. dom var hämska. fast ja fick ett VG känner mig stolt nästa år ska de va fler. IG ska vi inte prata om hur många ja fick. fast färre en ja trodde. *ler*
sen så fick ja någo åtgärdsplan för no.... där min fitt lärare dag skrivit att vi måste prata för att hitta ett sätt för mig att klara denna upgift så han kan sätta G... hm  dag gå och häng dig. ja har försökt samarbeta med den jäveln sedan sommarlovet tog slut men han lyssnar inte. vet de inte är hans betyg o kunskap det gäller men han ska finnas o hjälpa mig. vilket han inte gör.. *suck* men emn nu är de lov villket känns måttligt kul ja har redan vart hemma så länge så vad hjälper detta... hihi fast ganska skönt ändå....
   
 men men ska göra iordning mig för att åka med en kompis en bit på vägen. hon ska till rönninge och jag till tumba så vi får göra sällis... ganska sooft... wii ja slipper sova själv inatt... soooft...



goo morron sexi.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0