kryssen ett misslyckande..................................

heej alla glada där ute...
nu är man äntligen hemma igen efter ett antal jobbiga timmar med mycket sprit o cigg.
ja vi kan börja med att säga att det här var en försenadfödelsedagspressent från mamma efter som de inte fanns några hytter tidigare en detta,... jag ville åka iväg för att slippa allt hemma och barata de lugt. hade tänkt att dricka men bara en cider eller två. hade inte tänkt att röka då ja vill sluta... men då det hände en del under kvällens gång ändradess mina planer något. kryssen blev inte de minsta lyckad förutom att jag fick tag på 4 julklappar..... 1 till farsan o 3 till min älskliing.... på kvällen o fram till runt 00:00 var det faktiskt ganska okeej... förutom att johanna blev lite boreoende av spelen så de var vad vi ängnade hela kryssen till att spela. vilket jag inte hade tänkt mig ja åkte för att ha kul och umgås med vänner inte för att sitta på golvet o vänta på att mina vänner spelat klart ett jävla fucking spel..... men men nu blev det som det blev.... o på kvällen innan allt gått över styr  fick jag ett helt underbart samtal som lättade upp stämningen....  det var lite jobbigt redan innan men de fick mig att stå ut några timmar till... önskar man fick sådanna samtal lite oftare... *ler* aja efter att vart ute o rökt och blivit uppraggad av x antal killar som ja dissa som faaaan.. det va ap kul!! så gick vi till hytten där de hände en hel del saker mellan mig och mina vänner så ja lacka satan.... och innan ja lacka hade ja druckigt en halv cider. men när allt starta tog ja två ciderburkar o gick in o duscha efter kom ja ut lite halft vinglig... ( hade inte ätit speciellt mycket mat ).... och sa vi skulle ut o röka..... efter 5 cigg tappa jag räkningen wiii bravo magda.... ( min röst är helt cp idaag )... sen gick de ett ta o vi gick ner till hytten klockan va vella bort åt 6 tiden på morgonen så träffa ett gäng trevliga killar som va på lyset haha dom sjöng massa bajen låtar... hihi..... sen så drack ja ytterligare typ massa cider nere i hytten o lite vodka.... mysigt som faan... men kunde inte somna s¨å är ap trött just nu... ska lägga mig o sova lite tror ja.... och började morgonen i daag med coca cola o vodka så livet är underbart.... förutom att ja mår sämre nu en innaan ja åkte..... *suck* trodde allt skulle bli bättre nu..... men men längtar tills ja kan kramas med min älskliiing igen o bara glömma alllt o leva för stunden o få känna mig speciell......

hare bra pöss o kram på er alla.....

och johanna om du läser de här... du vet vi pratat om de och ja kommer lossas som inget hänt för ja orkar inte och jag älskar dig lika mycket fortfarande... det måste du förstå. du är en så otroligt stor del av mitt liv och det vet du... ÄLSKAR DIIG... och behöver ha dig hos mig.... så kommer finnas för dig fortfarande och jag är inte arg , sur, irriterad eller något längre vi har pratat om de så det är lugnt.... ha de bra sööööto.... puss på diig...



4-ever wii <3 <3 vad som än händer tar vi oss igenom det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0