kaaaaattttttteeeeer



VARNING FÖR KATTER




o va händer där nere?? vi kollar in de tillsammasn fortsätt  scrolla ner o se efter med mig.. vågar inte själv.



blunda det kanske är läääääääskigt.... ja kollar först. <3



AJE!! de där gjorde ont. och ja vill oxå kolla.... =(



hmmmm.... sanorlikheten att det är något läskigt där nere är 0,000001% så du kan va lugn.



o nej, hjälp mig gömma den. min fru tror jag är vegitarian.....



ja tror jag såg, ne de kan de inte vara, han är ju vegitarian..........



men nu är ja tröööööt så ska sooovaa.... haha ne sitta vid msn ju... *ler*








P.s

jag vet ja e sjuk men går inte göra någor åt. jag bara är sån....

D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0