jul

ja så är de jul allt för snart.. alla mina vänner är så glada och ser framemot den. önskar jag oxå kunde göra det. jag älskade julen när jag var liten vi var hos farmor och farfar hela släkten samlade och massa julmat o pressenter. men nu för tiden har vi inte det så. allt mer nu ju närmare julen det blir får jag frågan om vad jag önskar mig. fram tills idag har jag inte vetat vad jag önskar mig. idag var de en kille på en sida där ja är med som frågade " vad önskar du dig i julklapp "?
jag tänkte en stund sedan svarade jag: " jag vet inte riktigt, eller jo det gör jag. det finns bara en sak jag önskar mig och det är att min pappa förstår hur mycket jag älskar homom och att han kommer och ger mig en kram. att få vara i hans famn och känna mig älskad. ja vill få vara med pappa på julen och veta att jag betyder något för honom forrtfarande. men som det är nu väljer han sin nya familj före mig och då kommer det aldrig slå in. skulle åt minstonde vilja han ringer på julafton och säger att han älskar mig och saknar mig. villket ja bara kan drömma om. "... denna jul kommer kännas hämsk. längtar inte önskar ja kunde sova bort hela skiten.



allt jag önskar mig i jul är min egen pappa.  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0