Jävla advokat jävel....

heej alla där ute....

ja som ni säkert fattar på överskriften hatar jag hans jävla advokat i dag... inte nog med att han var läskig och irriterande igår så var han förjävlig idag... bara för att jag inte visade min mamma och pappa de första dagarna att det hade hänt något så betyder de att jag aldrig har blivit utsatt för något. och bara för att Jävla fitt jannice bråka med mig och kalla mig HORA den dagen jag berättade om allt hemma så måste jag ha hitta på allt detta för att folk ska tycka synd om mig... är han helt jävla störd eller?!? varför skulle jag utsätta mig själv för det? jag går inte och berättar för polisen om en så pass alvarlig och jobbig sak.... tror han själv att jag skulle friviligt gå och sätta mig inför en sådan press i en domstol då? att jag skulle gråta och må piss om jag ljög om allt?!?!?! hur faaan tänker du. jag har blivit kallas HORA sen jag gick i 3:an varför skulle jag bry mig mer nu?!? jag polisanmälde inte killar när jag gick i 3:an.... så varför nu. och bara för att jannice är dum i huvudet och får mig arg så jag mår piss och inte kan hålla tillbaka tankar jag hade haft i 5 dagar helt själv för att jag var rädd för min pappas reaktion så har inget hänt.... liksoallå vakna... jag vet att du bara gör ditt jobb men de skiter jag i.... du kan väll vara lite medmänsklig. och vadå ifråga sätta varför jag är rädd för min farsa är inte de självklart. sedan allt detta hände har jag tyckt killar varit svin jag har inte känt att jag har rätten att säga nej och min farsa har jag alltid varit rädd för. och de att han lovat mig 1000kr om ja va oskuld till ja var 18 var en skoj grej liksom farfar lova mig 3000kr  om jag var de..... så vad spelar de för röll du är så jävla dum ihuvudet. jag hatar killar rent ut sagt jag vet att jag drar alla över en kam nu men de flesta av dem jag mött är så jävla ååååååååååååååååååååååååååååå.... dom fattar inget.... dom skiter i hur man mår eller vad kan säger. gör som de vill och lyssnar inte......  är så leds på de....... *suck*

P.S

Du ska FAAAAAN  DÖ...

D.S





Kommentarer
Postat av: jojje

du jag tror dig om jag var du så hadde jag också velat att plsera en kulla mitt i melan habs ögon. de e tur för honom att jag inte e dig. o efter det mailet jag fick av dig så tror jag inte att din pappa hatar dig alls för då hadde han vel inte komit dit eller

2008-12-06 @ 05:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0