jag är hellre älskad av få men på riktigt....



Ta aldrig någon för givet.
Ha alla dina vänner nära ditt hjärta,
för du kanske vaknar en dag och upptäcker
att du förlorat en diamant när du var för upptagen
att samla på stenar.
Det är bättre att ha få diamanter än många stenar. 




Denna underbara och sanna text fick jag av en underbar person på mejl.. därför vill jag passa på att skriva en liten kort men san sak om de få diamanter jag har <3

Johanna: ja du dig är nog den det är svårast att skriva om jag har inte kännt dig speciellt länge men ändå betyder du mäst av alla. du har gått igenom iprincip samma förhållanden som mig hemma du förstår mig bättre än någon anna. du sover lika dåligt som mig på nätterna och du vet precis hur det är. du är helt enkelt en självklar livlina för mig. och du ska veta att jag alltid finns här för dig hur jag en mår och var jag än är. det är bara ringa, smsa jag ringer alltid du vet de!!!!...
 
Sandra.H: jag har kännt dig sedan du var 10 månader och vi har inte alltid snackat om allt och gör det inte nu heller men ändå är du en stor del i mitt liv. vi har aldrig bråkat eller tjaffsat du är som en lillasyster för mig som jag verkligen vill finnas för och det vet du. blir alltid lika glad för dina brev....

Johan: ja du dig har jag kännt kortast av alla... ändå skickar du helt underbara mejl till mig. jag vet du gillade mig så otroligt mycket i början och jag gillar dig med men bara som vän. du är en underbar person som jag verkligen inte vill förlora och jag finns här för dig precis som du för mig <3

Alexander:  du och jag var tillsammans i 1 år och nästan 3 månader. det var en välldigt lärorik tid för mig. jag lärde mig utav allt och den kärlek jag kände för dig kommer jag aldrig kunna ha för någon annan någon sin det var så Jävla speciellt. jag vet att jag ej vissat de så bra på sista tiden. men jag gillar dig fortfarande, tycker det är svårt att ses med mera för du var en så stor del i mitt liv liksom. så förlåt för allt men vill ej förlora dig bara för att jag är så jävla korkad..


Lisa: du är underbar gumman vi kan prata om så mycket. kanske inte allt de jag skulle vilja kunna prata om men oftast så pratar vi om det som är viktigt för tillfället. och den kontakten är viktig på sitt sätt. älskar dig gumman du sååå gullig <3

Sandra B: du har alltid en varm famn jag får vila i när det behövs och det betyder oerhört mycket för mig. att du inte ställer några fråger utan bara kan hålla om och vissa att du står kvar vid min sida oavsett vad som händer.... det har kännts som om vi glidit ifrån varandra men tror vi kan hitta tillbax bara vi låter de ta sin tid... jag finns här... glöm inte det...

Kenny/Skåning: du har i princip bara funnits i mitt liv sedan oktober iår men ändå så har du haft en stor påverkan i mitt liv på de sättet att du vissat att du står kvar. du lämnar mig inte pågrund av allt som hänt. du har hjälpt mig att börja hitta tillbax till mig själv på de sättet hur jag ser ut och att jag får vara mig själv.  ( lite konstig och siiik ) men du tar mig för den jag är... Tack!! älskar dig så otroliiiiiiiiiigt jävla mycket för det <3 <3 <3



sen är de några som ja vill tackat som funnit i mitt liv men som sedan försvunnit...

Camilla: hmmm. vad sa ja säga tack för att du vissa mig att inte alla är världa 100miljoner chanser. önskar jag fattat de innan och lämnat dig efter de första som hände. men samtidigt gav du mig en lärdom... tack!!

Erik: jag vet att alla tycker du är ett svin som borde dö... men jag vill ändå tacka dig för de du lärde mig. du har samma rätt som alla att leva hoppas bara du tar på dig ditt straff och att du fattar vad du gjort. du lärde mig att alla har rätt att säga NEJ och att alls nej betyder något. även om du fick min värd att rasa så lärde jag mig något av det.... tack !!!





Bilder på mina älskade diamanter: ------>



Kommentarer
Postat av: Anonym

du är underbarast<3 jag har nog varit lite frånvarande den senaste tiden, men vi glider aldrig isär helt det vet jag:)<3

2008-12-01 @ 21:55:43
Postat av: Lajsaa

du betyder mer än allt för mig, Magdalena Green!

älskar dig mer än allt.

Du vet att vi kan prata om allt, du kan säga vad du vill till mig, gumman. lovaar!

2008-12-01 @ 22:02:33
URL: http://izzeeys.blogg.se/
Postat av: jojje

jag gilar dig med som vän och det värmer i mitt hjärta att någon tänker på mig

2008-12-01 @ 23:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0