hur kunde du..............

ja trodde faan ja kunde lita på dig. även om vi inte var blodsbundna till syskon så såg ja dig som min bror. jag delade allt med dig och litade på att det inte skulle komma ut. du gav mig ditt ord på att de ja tala om för dig var mellan oss... sen fick jag bit för bit klart för mig att så var de inte, när din mamma helt plötsligt pratar med mig om saker ja vet bara du visste och när jag blev mordhotad av din vän så fick jag de ännu mer klart för mig. när du sen skrev de på din msn ville jag bara döda dig. det var ingen som hade med det att göra. när du nu sagt allt till min pappa så vill jag verkligen bara döda diig. jag är ¨så leds på att du sabbar mitt liv. det här är inte första gången men ja ville ändå inte tro det om dig. så de ja skrev om att min pappa äntligen skulle bry sig om mig är bara falskt. han gav mig bara en kram för att han tyckte synd om mig. antar att han avskyddde allt med de och bara ville bränna kläderna han hade haft som kom ikontakt med mig. han lär ogilla min eistens mer än någon gång tidigare nu. tack så mycket för hjälpen. och tack för att hela släkten lär få veta det på nyår..... de var de sissta jag ville.... men men nu är de för sent att säga att ja inte kommer till farmor så får väll ta de som de kommer när de blir fulla..... trodde allt skulle bli bättre efter 4&5/12 men de blir bara värre...........

r

ni va verkligen som en familj för mig......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0