hmmmmm skola?!?!

jag ville gå till skolan idaag villket alla mina lärare oxå vill att ja ska... speciellt cp dag... men jag orkar verkligen inte. kan inte samla mina tankar och han ville gå igenom mattematik jox med mig.... hmm undra hur han tänker?!?
mina tankar och min själ och mitt liv är verkligen inte överens och på samma ställe. mina tankar är ute i rymden o far, min själ sitter uppe på mitt rum på fönsterbrädan och tittar om och om igen på samma film, ser samma kille om och om igen känner lukten och händerna över sig....., mitt liv ja vad ska man säga är på väääg att gå under. det är bara några få dagar till torsdag. kan ja inte våga ta livet av mig innan det så jag slipper?!? jag orkar verkligen inte det... eller flytta fram de till nästa år?!? jag vill resa bort. men har inga pengar. vill liksom komma bort från allt här hemma... jag ska nog spara litte så när allt de här är över och jag ska gå vidare så kan ja åka bort en helg någonstans och bara ta de lugnt...... aja nu ska ja ta de lugnt lite och försöka samla mina tankar villket lär gå åt helvete.... men men älskar er



känns som om alla minnen av händer och killar sliter i mig och inte vill släppa taget.

Kommentarer
Postat av: jojje

tar du livet av dig så gör jag det med o de vil du väl inte...... du ska inte ta livet av dig begrper du det (;

2008-12-01 @ 21:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0