hmm va ska man skriva om?!?

ja va inne istan och julhandla lite i dag med en tjej kompis och mitt ex lillasyrra. kändes ganska sjukt. för liksom ja e kompis med hans lilla syrra. hon hitta en tiara hon ville ha så hjälpte henne och la 50kr på den. sen så la ja 50 kr på en slips hon köpte till sin bror. ( mitt ex ). tänkte va lite snälla liksom. sen så gick vi in i en underklädesaffär... med hm ja lite allt möjligt i. och jag är ju en ordentlig flicka utåt sett och tycker  därför sådant e pinsamt så vet ej hur länge de fick dra i mig för o få in mig... *hihi* och min tjeje kompis sa till hon som va i affären kan du göra mig en tjänst. om dne här tjejen försöker smita tackla henne. jag små skratta lite nervöst men gick runt i affären och kolla... hitta två söta string som ja fick av min kompis i julklapp kändes ganska skumt men men. och liksom mitt ex lilla syrra som va 13 va med och hon tyckte det var roligare en ja... hon ba kolla den här o den här skulle du ha magda och höll upp de framför mig. ja höll på att dö typ. sen försökte de lära mig att ta plats villet inte gick så bra... hihi... ja gömde mig bakom dem så fort de kom en människa. ja sprang undan tillo med för en gammal gubbe.-... dom hade ap kul åt mig.

men i alla fall nu vet ja vart ja ska gå fler gånger hitta faktiskt mycket snyggt. tre par skor ja ska samla pengar till,.... suck va ja ville ha dem de var verkligen sjukt heta....



jag är en oskulldsfull liten flicka ja lovar xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0