hej där

hej alla glada. har förståt att de fläästa tycker det blev litte flummigt igår. och håller fullkomligt med er. men de var lite svårt att förklara hur jag tänkte, kände med mera...

tänkte ba berätta lite kort om ett roligt samtal jag hade inatt med Robin. jag fick min nya mobil igår. och skulle då leka lite och kolla runt på den vilket inte gick så bra för vad jag än gjorde sluta det med att jag ringde någon. och hur robin kommer in i det hela. jo han skulle ge mig och min telefon partner terapi. så vi snacka ett bra tag och kom tillslut fram till att min mobil var mörkrädd fråga inte. vi snackade länge och mycket om att den inte gillade att vara inne i hålet för att det var mörkt. så jag skulle hä in en ficklampa först och sedan telefonen och efter som kunde man ta bort ficklampan och låta den va i hållet själv. och då skulle den vibrera och lite så. jag vet vi är lite sjuka han o jag ibland.. vi snacka om massa mer oxå men tänker ja inte berätta häär så haha.... aja nu ska ja lägga in litte bilder mammsen hitta på mig.. hihi



en fest sommaren 2007 ( tror jag )



samma fest några timmar senare. det fanns många fina paljetter på borde. dock hamnade de flesta i mitt ansikte tillslut..



där var ja oxå blond och hade brunt underhår... de e 2007 tror jaag...



midsommar 2007... de minns ja så väll. i rättvik och hur mamma gjorde bort mig när jag skulle välja om ja skulle ha glass, korv, bullar eller läsk... de satt två snygga killar vid varige ställe. men ja fick ba handla på ett ställe. och när vi vänt oss och fått glassen som de blev tillslut så frågar hon vem var sötast och utan att tänka mig för att vi stodkvar och vänta på att mammas kille skulle få en glass svarar jag han med mössan sen vänder jag mig om och kommer på mig själv så blir röd som en tomat i ansiktet och han säger ba tack och ler... ja har alltid vart en blyg tjej.... <3



mysig filmkväll när ja fyllde 15... hihi sexigt sandra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0