haha gammla bilder..

heej alla glada... idag skulle jag någe jox på datan o vi hittade massa skivor med gammla bilder på. det va ap kul. för mycket av de har ja glömt men jag tycker de e kul när man kan hitta dem o titta tillbax på de som varit bra. för de är ju ofta då man fitograferar... *ler* men men nu ska ja ner o käka så hare bra pöss



jag var ROSA redan då!! xD <3



Jaag, Mikki och Amanda på grönan... hmm den gången Amanda spilde någe jox på mig.. xD



ja och min nya docka som ja fick i julklapp ett år... hade önskat mig dne jätte läääänge...



och min goosedjurs vovve som ja oxå fick i julklapp....



i ordningsfölj från längst till kortast: Pappa, Mikki, Jag, Amanda....



det är härliga minnen..... saknar den tiden då vi gjorde saker tillsammans...

Kommentarer
Postat av: jojje

jag hopas att ni kan få lika kul i gen ( o du e skit söt på dom bilderna och i råsa också för den delen ler)

2008-12-16 @ 17:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0