goood jul alla där ute

nu är snart julafton över... ganka tragiskt för viss. jag längtar. orkar inte tänka på denna dag mer. denna dag ska ja inte minnas länge... 00:00 är en ny dag då glömmer vi denna och lägger de bakom oss.... ja vet ja sagt ja ska lägga farsan bakom mig men även att de inte går. ni vet va man julklapp ja ville ha skulle va. igår tror ja det var så ringde farsan för o säga han var i dalarna ... jippi kul för mig att veta.... nooooot. ja skiter i de om ja ska va ärlig. då sa han att han skulle ringa idag. jag har gått och väntat hela jävla fucking dagen. tror ni han har ringt?!? NEJ varför skulle han ringa mig för?!? bara någe dumt ja lura i mig. *suck*..... sen skicka ja ett mms till han runt 3 i natt o skrev god jul och skicka en julbild på mig. tror ni han svara?!? NEJ, varför skulle han svara och lägga pengar på mig?!? bara någe ja fått för mig. sen på dan i dag gjorde ja ett mass utskick med att de snö och var gla då kan han minsan skicka ett mms på massa snö och skriva hur bra han har de.. inte ett go jul inte ett ja saknar dig  inte ett jävla skit!!!! bara han ringt eller åt minstonde skickat ett go jul.. det är 15 min kvar han kanske hinner....

aja lite jul bilder som ja lova.... puss






god  jul på er alla där ute från mig. och många riktigt stora KRAMAR <3

P.s

kommer fler bilder någon dag

D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0