farsan

heej alla glada där ute.... hihi gissa va de kommer handla om... hihi....

AJA  i alla fall. farsan har gått o förlova sig. ( ja var inte den första som fick veta. *suck* brukar va de )...
men i alla fall det är inte de jobbiga ja skiter i om han e förlovad eller inte. MEN det är 2 tjejen sen han o mamma skilde sig. det är lite jobbigt. det är andra tjejen han förlovar sig med. tredje eller fjärde tjejen han är tillsammans med. de tidigare har hållit i ett år högst ett o ett halvt år. så ja fattar inte vad han håller på med. jag bryr mig om honom så jävla mycket och vill inte se min farsa gå ibitar igen. för de mästa är han en underbar farsa när han har tjej. han brukar dricka mindre hitta på mer saker med oss med mera. men så fort det tar slut blir han instängd dricker mer. det var ju de som gjorde ja inte fick bo kvar. för han hade tjejer hit o dit och när han inte hade någon fick ja skötta alla sysslor hemma. och tvätten körde vi till farmor o farfar så farmor tvätta. *suck*.... liksom ja bryr mig ap mycket om min farsa. jag bryr mig mer om han en om morsan. för liksom ja bodde konstant med farsan själv i 5 år och lite mer. och såg hur han mådde till och från och ja vill inte han försvinner från mig. även om han inte alltid behandlar mig så bra så betyder han mycket för mig att ha nära och att han finns. därför när han började snacka om att flytta till Dalarna höll mitt hjärta på att gå i bitar. han sa att de nog dröjer ett år till innan han flyttar. han vill se de funkar först. och jag är glad för att pappa hittat en tjej han gillar och vill ha kvar. men liksom då kommer han flytta från mig igen. tror inte jag klarar det. de räckte när han flytta till stockholm o ja bodde kvar i norrland. 50 milbort. kändes som en evighet. detta är kortare men ändå. flyttar han flyttar jag. ja flyttar inte med han och ja bor inte kvar hos mamma. ja har ett ställe ja ska till dit ja vet ja får komma. har pratar med den personen och allt. så de är ordnat. hoppas bara de inte behöver hända. älskar han jätte mycket o han betyder mycket är glad så länge han är glad men ändå klarar ja inte att bli lämnad igen.



Älskar diig faaarsaan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0