***

JA då alla glada där ute... idag kom äntligen mina små älsklingar. träffa först liiissaa inne på centralen vid konsum.... hihi hon satt o loda utanför. sen så leta vi rätt på en såndär sak där man ser var alla tågen kommer in och tillslut efter mycket fundersama minner så hitta vi rätt.... *ler* tåge skulle va där 11:39.. och vi var där uppe o vänta vid 11:15 och kallt som faaaan om rumpan.... o så va de förbaskade tåget försenat till typ 11:50 någon gång... de va lite tragiskt... men sen kom äntligen min andra ääällssskkkllliiinng.... o denna gång blev ja inte röd som en tomat, fast ja fick en puss och en kram. dock var ja lite blyg... *hihi*.... sen har vi var sociala alla tre hela dagen o mamma fick vara med på ett hörn. sen såg vi en jätte dålig japansk film... *suck* jag somna i min Älsklings knä o liiissaa min älskkling med litet ä satt vid datan... hihi och nu ligger alla o väntar på ja ska bli klar o ska lägga mig... hihi.... såå pööözz   på er alla o ha de gött till näästa gååång... <3 <3



till alla mina småå älsklingar där ute.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0