En tår

En tår faller sakta ner från min kind, den faller för de gångna året.
Året som skulle bli bra men blev ett helvete...
1,2,3 tårar faller. Jag vill bara gråta, men har ingen att gråta hos.
Jag vill bara glömma allt, allt med mamma, pappa, Erik och Mazarin där till.
Jag vill ha en vuxen, en trygghet som skall finnas för mig.
Fick lära mig som liten att vuxna skulle vara barnens trygghet i samhället, de skulle finnas, ställa upp och trösta.
Men de tog många år, många svek, och många tårar att inse att de inte var så.
En tår till faller, Jag orkar inte mer, men måste visa mig stark.
Det är vad alla säger, men jag orkar inte mer, vill bara försvinna....
Hjälp mig snälla.....



2007 skulle bli ett bra år. de sa alla runt mig. första delen av denna dik skrev ja 12/2-08 om år 2007 nu skrev jag om den en del och använder den även för 2008 som blev ett dubbelt så stort helvete som 2007. frågan ä kommer 2009 bli bättre?!? nu säger alla ännengång att vi ska ängna året åt att lösa allt bygga upp en ny början... men vad talar för att det ska lyckas denna gång?!? de har inte lyckats tidigare så varför nu?!?



hur ska jag någonsin kunna lita på dina ord igen?!? du har sagt de förr då funka de inte.....
säg något som ska få mig orka kämpa vidare?!? allt blir bara värre ju längre tid som går.

Kommentarer
Postat av: misseE

gumman du vet vart jag finns , du vet att du kan prata m , med mig om allt!! , jag kommer finnas för dig här året , vad som än händer! jag kommer inte säga att 2009 blir bra, för ingen vad som kommer hända. <3

2008-12-26 @ 18:29:34
URL: http://izzeeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0