en film ja såg..

heej alla där ute. ta inte allt ja skriver nu så alvarligt eller något. och specefikt... ( ja tittar inte på porrfilm )..

ja titta på en film idaag... "the girl next door"... där typ en kille blev kär i en tjej som var inne i porrbranchen och hade vart med i några filmer o saker hit o dit. de väkte lite tankar hos mig då ja funderat åt de hållet några gånger då ja tyckte ja såg någorlunda snygg ut hit o dit. ja har funderat på de sedan ja visste va porr var och hela tiden tycket de skulle va häftigt att prova på. ( vilket jag aldrig kommer att göra )... de som bromsat mig e min ålder, kropp och osäkerhet. men framför allt vad skulle hända om någon i familjen / släkten fick tag på den videon...

Idag när jag såg den filmen började jag fundera i andra banor. vad är det som får en tjej att släppa alla tömmar och bara följa med strömmen och göra något sådant här?!? tror igentligen inte det finns så många tjejer i porrvärden som igentligen vill ha de livet. det måste på många sätt vara hämskt. ändå kan ja på sättovis förstå dem som vill prova den sidan.  

jag tror aldrig jag skulle förlåta mig själv eller ens klara mig upp ur det därför ser jag till ( försöker hålla mig borta från ) att någon sin försätta mig i den sitouationen.....

men nu ska ja ta en dusch så ha det bra.... <3


P.s

vet at detta inlägg är lite siiiko men liksom ville ba få ut lite sjuka tankar jag haft och fick av filmen. men förövrigt.. den va AP bra se den om ni pallar... ( dock finns två olika... se till att ta rätt en är jätte hämsk )....

D.s






hon har snygg kropp skulle man inte tacka nej till


( bilderna häämtade på google )

Kommentarer
Postat av: jojje

det va lite flumigt men jag tror jag förstår dig o jag hoppas värkligen inte att du provar det

2008-12-18 @ 11:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0