Domen

I dag fick vi domen... tro inte riktigt ja vga känna efter förens nu.. det har varit ganska tuft.. visste inte hur ja skulle a de. hade en stor klump i magen hela natten o dagei dag. när mamma sedan skulle berätta fick ja ett skrattanfall o förstod inte vad hon sa. så ramla in i en vägg med bakuvudet... önskar ja ramla o slog mig mer än ja gjort.. hade vart skönt o ha ont någonstans. men iallafall sen skulle ja på möte där vi prata om allt... men just då kände jag ingen ting. allt var bara helt tomt. alla runt mig blev så glad. dom sa grattis och sa ja borde vara glad o lättad över domen men kände inte så överhuvud taget. straffet betyder inget, inte pengarna heller för de som hände där inne finns fortfarande kvar. de sitter i luften, på mian näthinnor, i sängen och på/i min kropp. de kommer aldrig försvinna. 

 

 

Kommentarer
Postat av: jojje

du jag e glad för din skull och jag vet att pengar inte betyder något o jag vet att de e tuft men som jag har sagt till dig inan jag står vid din sida tils himlen faler o är deet något jag kan gör så bäreta för jag vill hjälpa dig inte bara sitta här o tycka synd om dig för då blir jag galen

2008-12-17 @ 14:36:02
Postat av: misse'

Asså , jag ber faktist om ursäkt gumman, att jag inte har vart såpass bra stöd som jag har velat.Jag ska inte skylla på nånting utan att jag kanske är dum? Men du vet vart jag finns, du vet vart du kan få tag på mig. Du vet vad du betyder för mig,(jag har faktist lite dåligt samvete...:$) , Men gumman, du kan snacka med mig, de veet du :)<3 de är du och jag för alltid., jag är glad för din skull att svinet har fått sin dom tillslut.

Gumman, va rädd om dig nu, jag älskar dig!

Ses vi på jullovet? :)

2008-12-18 @ 22:21:37
URL: http://izzeeys.blogg.se/
Postat av: Missee ' <3

Jag önskar att jag kunnat ha vart till mer stöd än vad jag har varit nu dom senaste veckoorna...

Jag ber om ursäkt för de gumman, du vet vad du betyder för.

(har lite dåligt sammvete .. :$)

JAG ÄLSKAR DIG MAGDALENA!

2008-12-18 @ 22:25:26
URL: http://izzeeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0