dålt under ytan

jag ser en flicka,
en välldigt glad en.
men innerst inne där
ingen ser feller hon tårar.
en efter en faller det ner i
tomheten i den lilla flickans
kropp. hon faller isär sagta, sagta
innifrån där ingen ser eller märker
något.  det är bäst så tycker hon. ingen
vet fast alla tecken finns där. hon orkar inte
bry sig längre. någonstans i henne tog det stopp
när alla bara lämnnade henne. hon går mot  bron som
går högt över vattnet. hon tar ett stadigt tag om kanten. men
så plötsligt läggs en hand på hennes axel. gör det inte. jag älskar
dig och ska aldrig mer lämna dig. det var flickans far, tårar föll nu synligt
från flickans ögon för första gången på många år. nu var hon äntligen lycklig...



allting syns inte utan på!!



mycket finns innom en....

Kommentarer
Postat av: jojje

jag hadde också stoppat dig vid bron och bett dig att gå över bron med mig för jag orkar inte förlora fler vänner

2008-12-02 @ 22:36:32
Postat av: jojje

och jag ser att den flickan gråter och vill hjälpa henne men vet ej hur hon måste förklara hur så hjälper jag henne jag låvar

2008-12-02 @ 22:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0