att se dig......



jag träffa dig för nästan två år sedan. visste ej hur de skulle kännas att se dig igen..
kommer ihåg ögonen ansiktet kroppen allt. jag såg dig precis som första gången jag ,
mötte dig. men denna kom kom rädslan, skammen och avsky så fort jag bara kände din
närvaro kunde jag se dig på min näthinna. bara jag andades kände jag lukten av dig runt mig.
kände mig kvävd och fast. hela värden började snurra allting försvan för en sekund. jag ville bara
spy, samtidigt försökte jag visa mig stark för dem funt mig. men speciellt för dig. du ska inte längre
ha övertaget över min kropp, den är min nu. även om det inte känns innuti så visar jag de utåt... 
jag vill slå mig fri gå vidare, klara min framtid och någon gång kunna vara i en säng med en kille
utan att se ditt ansikte iställe för deras. jag vill slå mig fri från alla minnen och filmen som spelas
varige kväll. vill få tillbaka min själ i stället för att den ska sitta på fönsterbrädan och om och om  igen
gå igenom bilder och minnen för att se vart jag gjorde fel. för någonstans måste jag ju misslyckats.
annars borde du lyssnat på mig och förståt mig............




fångad i ett mörker som du hälpt mig att skapa...


Kommentarer
Postat av: jojje

det var inte du som mislyckades de var han som mislyckades det var ha som förodde dig

2008-12-05 @ 05:43:58
Postat av: iz

Gumman du vet att jag finns här för dig ! <3

Vad som än händer, alla tider på dynget.. om jag inte svarar såå sover jag väl men du vet vart jag finns ! <3 älskar dig mer än allt !

2008-12-05 @ 19:39:49
URL: http://izzeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0