alltid vid din sida...

Älskar denna underbara person:



Tror aldrig någonsin jag kan få dig att fatta hur mycket du betyder för mig... men jag kan försöka. du är som en syster för mig vi kan prata om allt båda finns för varandra... du har betyt så otroligt mycket för mig under den svåra tiden och hoppas att vi även i framtiden kan fortsätta få härliga minnen blandat med mycket erfarenhet här i livet. vart jag en hamnar i framtiden vill jag att du ska vara en del i mitt liv. du får verkligen inte försvinna. du och jag vinner över allt. jag ska aldrig lämna dig lovar. och du som känner mig vet att jag aldrig lovar något jag inte kan hålla men detta är en sak jag lovar för du betyder verkligen allt för mig. du vet killar kommer och går vänner består. du skickade ett helt underbart skriven sak till mig i dag och jag blev så glad av att läsa den. blev varm i hela hjärtat.... mmmmmmmmmmmm så mysigt....... ÄLSKAR DIG GUMMAN MER ÄN NÅGOT ANNAT I HELA VÄRDEN!!!!!!!!!!!!



du och jag för alltid!! och då menar jag för alltid !!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0