alltid i andra hand...

idag fick jag svart på vitt att jag alltid kommer vara ditt andra och tredjehandsval.... vet ej om jag kommer klara det ett speciellt långt tag till... första två gångerna kunde jag förstå. men nu börjar du ledsna. du är ändå en av mina bättre vänner kanske inte alltid skriver om dig och berättar om dig men du har alltid stället upp och pratat med mig. dock när min bästa tjejkompis hellre umgås med mitt ex och hans vänner en mig är det något som är fel. hade jag åkt ner till där du bor hade ja välla först ringt dig och inte någon annan.... det var samma sak när du kom upp te the voice för någe år sedan och du fråga inte om vi skulle va utan ja fick veta via den kille som ja hade då ( också mitt ex ). att du skulle komma upp och bo hos han.... blir lite funderasam.... känns inte så jävla rätt och de måste välla du oxå fatta när du kramade om mig och sa du saknat mig och ba åå lilla gumman med mera kändes det bara så falskt och tillgjort....
jag ger dig en chans till att visa att jag inte alltid kommer i andrahand sen ger jag fan upp... orkar inte med de... jag har nog med vänner som visar att de bryr sig och som ja då bryr mig om. jag har gjort mitt i att få dig fatta de men a jag börjar tröttna heöt enkelt.... tack för ditt otroliga STÖD i daaag...




vi måste hjälpas åt att dra upp varandra och stötta varan för att orka.... men just nu är jag bara ett andrahans val som de känns som om du totalt ignorerar.....


P.S

förstår varför du inte hamnade bland mina diamanter här om dagen... öven om jag skulle vilja ha dig där är jag osäker.....

D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0