27/12-08

heej alla glada där ute...

snart är de jul o sen är de det undrerbara datumet jag längtar efter. den 27/12... wii längtar näästan ihjäl mig. ni som känner mig borde veta vad det är då. för er som inte gör det så talar ja om nu....

jo den 27/12 kommer min ÄLSKLING hit. och stannar hos mig till den 11/1-09.... längtar såå efter hans mysiga kramar och kyssar... men men är inte så jätte långt kvar nu tur nog. är ju den 20 på lördag då fyller syrran år. sen är det exakt en vecka tills ja kan va i hans famn igen och sova bredvid han... <3

men nu ska ja stänga ner de här o titta lite film o sådant... puss på er alla där ute ha det gött...

P.s

vill ba tala om hur mycket jag älskar dig älskling. <3 det finns fan inte ord för att beskriva hur mycket du betytt / betyder för mig. du har hjälpt mig att förstå att de finns underbara killar här i värden oxå och inte bara onda.... älskar dig massa mycket och det vet du redan. ville bara säga det en extra gång så du inte glömmer det....

I <3 you

D.s

Kommentarer
Postat av: Kenny

Det glömmer jag inte

2008-12-19 @ 00:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0