wow pride was too day

heeej alla glada där ute.. i dag var pride tåget ute och gick... fan va måånga som var där.. skulle gått om det inte va så att mamma måde dåligt. men nesta år är jag meed. har jag tur lyckas jag övertala killen att ha kjol... hehe. och om någon som gick tåget läser det här. ni var helt underbart snygga allihopp. hare så bra alla där ute och var stolta över er sexuella läggning..

många kramar Maggie..

maggie=bi..... (L)





det är välla aldrig fel när två av samma kön kysser varandra. oavset om det
är killar eller tjejer. för i dagens samhälle så är det mer accepterat om två
tjejer kysser varan en två killar det tycker jag e fel..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0