tack för att ni finns

jag vill bara tacka alla mina underbara älskade vänner som finns där för  mig när jag behöver.
ni har alltid ställt upp och jag har gjort mitt bästa för att finnas för er. vet att jag inte vart så bra men
jag har försökt. jag är i alla fall glad att ni fanns när jag behövde er som mest. om det inte vore för er
hade jag inte funnits i dag. ni ställde upp ni pratade med mig. inte bara om allt som hent utan gamla
minnen roliga saker som hent. det glädjer mig att ni alltid kan få mig på bättre tankar. jag ska vara ärlig ett kort tag efter att allt det jobbiga hände funderade jag på att ta mitt liv, när inte alla vuxna fanns där och förstog så fjorde ni det. jag är så glad över det och är er evigt taksam. hoppas alla era vänner förstår villken oerhört bra skatt ni är. ni är mina skydds änglar och ag vill aldrig förlora er ur mitt liv. skulle inte klara en dag utan att veta att ni fanns där. jag har förlorat en och vill inte tappa fler.

Älskar er.

Sandra H, Lisa, Sandra B, Alexander, Jonas, Anneli, Sandra E, och alla fån Qx och msn som ställt upp och bolla tankar kring livet och samspel mellan människor, eller alla ni som pratat långa stunder mitt i natten med mig i telefonen om livet eller bara om allt som hent, eller varför inte om Os. liksom allt bara glädjer mig att det finns någe bra i allt dåligt.
älskar er för alltid.

Kram er Maggie... 

P.S
min psykolog är den bäästa som någonsin funnits utan henne och hennes samtal
och förståelse skulle jag inte kommit tillbaka till skolan o´ch kunna finnas för minna
vänner för då hade jag inte orkat.
D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0