nu är man hemma i helvetet i gen.

ja så har man kommit hem från lägerskolan nu då. gud vad underbart det var där. det var så nära till naturen och allt vatten. jag fick faktiskt lära mig köra båt på bara en halvtimme, det som farsan försökt lära mig i säkert tre år, då kan man börja fundera på vad som är fel. eller hur. allt var skönt. men så fort man kom hem började alla måsten. allt bråk  med alla jag kan inte längra bara slapna av och vara mig själv  och vila inför att skolan startat om bara en vecka typ. jag har ont i magen för att skolan snart startat samtidigt som jag inte vill vara ledig. jag har ångest inför nian och hur jag ska klara mig med tanke på hur åttan gick, jag har ångest över att skolan inte fattar min situvation och bara snackar skit om mamma. samtidigt vill jag inte vara ledig för då har jag för mycket tid att tänka på och det är inte heller bra. men men sånt man får leva med. det är liksom livet.

kram på er skriver snart i gen.. puss och

    



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0